Про продукт

МІС "ЕМСІМЕД" для медичних установ, приватних клінік і лабораторій

  1. Якісне обслуговування пацієнта на всіх етапах: від першого запису на консультацію до лікування і подальшого супроводу
  2. Оптимізація робочого часу медперсоналу
  3. Автоматизація документообігу
  4. Ефективне управління роботою медичного закладу
  5. Аналітика та звітність



Автоматизація всіх процесів медустанови


МІС "ЕМСІМЕД" - інформаційна система для комплексної автоматизації основних процесів медичних установ будь-якого типу: поліклініки, лікарні зі стаціонарними відділеннями, медичного центру, приватної клініки, лабораторії.

Модульна структура системи дозволяє налаштувати і адаптувати її під особливості роботи і конкретні потреби медичного закладу без необхідності реорганізації вже чинних бізнес-процесів. Це означає, що для впровадження системи не потрібно зупиняти роботу клініки, а навчання персоналу роботі з нею пройде простіше і швидше.

Реєстратура

Реєстратура - перша точка контакту пацієнта з вашою клінікою. Швидкість і якість обслуговування на цьому першому етапі формує враження клієнта про вашу медустанову і безпосередньо впливає на подальші взаємини з нею. Це особливо важливо в контексті медичної реформи: якісний сервіс дозволить залучити більше пацієнтів, а значить - і більше коштів для фінансування з бюджету.

Модуль "Реєстратура" в МІС "ЕМСІМЕД" автоматизує роботу реєстратури, допомагає спростити обробку вхідної інформації і вивести якість обслуговування пацієнтів на новий рівень.

Модуль дозволяє:
  • швидко і зручно записувати пацієнтів на прийом до відповідного фахівця
  • формувати замовлення пацієнтів і контролювати виконання медичних послуг
  • вести графік відвідувань пацієнтів і контролювати рівень завантаженості лікарів і кабінетів
  • оформляти договори, працювати зі страховими компаніями


Поліклініка

Автоматизація щоденних завдань лікаря - це можливість звільнити його від паперової роботи і надати більше часу для роботи з пацієнтом. Модуль "Поліклініка" системи призначений саме для автоматизації робочого місця лікаря.

З його допомогою фахівець може:
  • формувати графік прийому пацієнтів
  • бачити повну історію хвороби, результати попередніх оглядів, результати лабораторних досліджень і відслідковувати динаміку лікування
  • швидко заповнювати медичні документи за готовими шаблонами


Управління документами

Електронний документообіг позбавляє медустанову від величезної кількості паперової роботи. Автоматизація допомагає зберігати документи в структурованому вигляді, спрощує пошук потрібної інформації лікарю, а керівнику клініки - відстежувати виконання поставлених персоналу завдань і доручень.

Модуль "Управління документами" системи - це зручний і практичний інструмент, що дозволяє впорядкувати весь документообіг клініки.

  • ведіть прозорий облік діяльності медустанови
  • формуйте управлінську звітність
  • аналізуйте прибутковість клініки в цілому і за напрямками роботи
  • ведіть бухгалтерський і податковий облік


Управління персоналом

Ефективне управління персоналом клініки - важлива складова роботи керівника. Автоматизуйте ці процеси за допомогою модуля "Управління персоналом" в МІС "ЕМСІМЕД" і скоротіть витрати на кадрову службу.

Модуль дозволяє:
  • вести картки співробітників і їхні кар'єрні історії
  • створювати звітність відповідно до законодавчих актів
  • контролювати штатний розклад
  • планувати роботу фахівців: позаштатних і тих, що суміщають посади


Управління організацією

Об'єднайте всі підрозділи в єдину структуру для ефективного управління роботою медичного закладу. Модуль "Управління організацією" системи дозволить керівникові розуміти, які ресурси потребують оптимізації, модернізації або ремонту.

Модуль допоможе вирішити такі завдання:
  • оптимізувати тимчасові і трудові витрати на управління установою
  • побачити повну картину внутрішніх процесів медустанови
  • виконувати рутинні статистичні та звітні операції швидше і простіше


Стаціонар

Оптимізуйте роботу стаціонарних відділень клініки і підвищіть їхню ефективність завдяки автоматизації. Модуль "Стаціонар" МІС "ЕМСІМЕД" спростить управління чергою пацієнтів на шпиталізацію, дасть змогу відстежувати актуальну інформацію про ліжковий фонд, планувати роботу медперсоналу і обладнання.

  • формуйте облікові журнали одним натисканням кнопки
  • ведіть температурні листи і листи лікарських призначень
  • автоматизуйте шпиталізацію, облік, пересування і виписки пацієнтів
  • оперативно обмінюйтеся інформацією між фахівцями медустанови


Лабораторія

Автоматизуйте процеси лабораторій і дослідницьких кабінетів в клініці. Модуль "Лабораторія" в системі дозволить ефективно організувати роботу лабораторної частини установи і налагодити оперативний обмін інформацією з іншими відділеннями клініки. Контролюйте якість методик досліджень та їхню відповідність нормам, стежте за дотриманням правил забору матеріалів.

У модулі також є інструменти для:
  • реєстрації, формування та друку направлень на проведення аналізів
  • реєстрації біоматеріалів за штрих-кодами, що виключає помилки
  • ведення архівів біоматеріалів
  • оперативного аналізу динаміки результатів досліджень
  • формування бланків результатів аналізів


Медичні послуги

Будь-яка медустанова стикається з необхідністю систематизації медичних послуг. Формування вартості послуг, їхнього переліку, проведення платежів через центри розрахунків, управління знижками і робота зі страховими компаніями - далеко не повний перелік завдань, які необхідно вирішити. Автоматизуйте ці процеси за допомогою модуля "Медичні послуги" і дозвольте медперсоналу сфокусувати увагу на діагностиці та лікуванні пацієнтів.

  • ведіть облік наданих медпослуг, враховуючи вік і стать пацієнтів
  • проводьте оплату послуги від пацієнта прозоро і без зайвої паперової роботи
  • ведіть довідники страхових компаній та інших обслуговуючих підприємств
  • розраховуйте вартість лікування, ліжкоднів, операцій та інших послуг клініки


Управління запасами

Автоматизуйте контроль руху медикаментів і перев'язувальних матеріалів, формуючи відповідні документи між постачальниками, складами, стаціонарними відділеннями, «швидкою допомогою» і консультативно-діагностичними відділеннями.

Модуль "Управління запасами" призначений для:
  • обліку медикаментів на різних рівнях медичного закладу
  • відстеження залишків ліків та інших медичних препаратів на складах
  • контролю за термінами придатності медикаментів
  • формування звітності про використання ліків у відділеннях і аптеках при клініці


Статистика

Збирайте оперативну інформацію про лікувально-діагностичний процес та розраховуйте всі необхідні аналітичні та статистичні форми в системі "ЕМСІМЕД".

Модуль "Статистика" - невід'ємний елемент системи і дозволяє вирішувати такі завдання:
  • формувати необхідні МОЗ звіти про захворювання, медичні кадри, звіти ЛПУ і станцій "швидкої" медичної допомоги
  • збирати загальну інформацію про стан клініки і роботу персоналу, формувати табелі обліку робочого часу за місяць
  • автоматизувати збір статистики і створювати звіти для реєстратури, стаціонару, поліклініки та/або лабораторії
  • відслідковувати результати роботи клініки за виконаними послугами і операціями


Конфіденційність і захист персональних даних

Персональні дані пацієнтів, медперсоналу та інша інформація, яка за законодавством не підлягає поширенню - надійно захищені в системі.

Модуль Описання
Полікліника Спрямований на автоматизацію робочого місця лікаря, а також більшості його повсякденних задач в ЛПЗ, що пропонує послуги амбулаторно-поліклінічного
Реєстратура Автоматизує основні задачі реєстратури, спрощує обробку вхідної інформації, обслуговування клієнтів та виконання рутинних операцій, які належать до обов’язків спеціалістів реєстратури
Керування документами Зручний і практичний інструмент, що дозволяє вирішити усі проблеми ведення документообігу та задачі його автоматизації в медзакладі
Управління персоналом Допомагає керувати трудовими ресурсами ЛПЗ, включаючи ведення картотек працівників, облік їх робочого часу, створення звітності відповідно до законодавчих актів і т. ін.
Управління організацією Дозволяє правильно скерувати структуру підпорядкування та взаємозв'язків різних складових ЛПЗ, звести їх в єдину наочну керовану схему
Управління партнерськими відносинами Автоматизує процеси взаємодії з контрагентами, завдяки чому з'являється можливість оцінювати комерційну ефективність та результативність роботи з ними
Стаціонар Спрямований на автоматизацію процесів стаціонарного відділення лікарні, організацію ергономічних робочих місць для лікарів та медсестер і формування звітності відповідно до стандартів МОЗ
Лабораторія Підвищує ефективність роботи кабінетів, лабораторій та дослідних відділень, а також організує оперативний обмін інформацією між ними
Медичні послуги Вирішує всі завдання, пов'язані з наданням медичних послуг: проведення оплати від пацієнта, ведення довідників, укладання прайс-листів та тарифікаторів і формування документації
Керування запасами Автоматизує планування та ведення обліку закупок, а також контроль за залишками запасів і придатністю медикаментів, перев'язувальних матеріалів та виробів медичного призначення
Статистика Дозволяє користувачам системи збирати оперативну інформацію про лікувально-діагностичні процеси в ЛПЗ, а також розраховувати та роздруковувати усі необхідні форми та звіти
Архів зображень PACS Автоматизує процес формування, архівації, пошуку та доступу до медичних зображень, що створюються персоналом медзакладу, і включає в себе сучасний редактор зображень
Додаткові платні модулі За необхідності допомагають створювати унікальні запити до бази і видавати відповіді у вигляді звітів, автоматизувати відправлення SMS медичному персоналу, контролювати чергу друку і т. ін.
Конфіденційність і захист даних клініки забезпечується завдяки трирівневій архітектурі системи, протоколюванню даних і використанню сучасних алгоритмів шифрування інформації.

Дізнайтеся більше про продукт.


Ви можете залишити фідбек

Наступний крок

Підключитися до
E-Health
Почати завантаження
Спитайте нашого
спеціаліста
0 800 303085
Ви можете відправити заявку
на проведення презентації
Зробити заявку