Як вибрати пакет ІТС

До вибору пакета інформаційно-технічного супроводу (ІТС) медичної інформаційної системи "ЕМСІМЕД" необхідно поставитися серйозно і виважено, адже це невелика інвестиція, яка може істотно знизити різні ризики і як наслідок – небажані витрати.

Ми рекомендуємо звертати увагу на такі фактори при виборі пакета ІТС:

1. Навантаження на систему або кількість операцій в базі даних в одиницю часу (транзакцій).
Логіка проста: чим більше операцій проводиться в штатному режимі роботи системи, тим більше операцій треба ввести в систему "заднім" числом після відновлення системи для збереження цілісності даних і правильної звітності. Тому критичний параметр "час реакції" і "час відновлення": чим цей час менше, тим менше роботи з відновлення даних, менші витрати. Різні пакети ІТС оптимізовані під різні потреби в реакції з боку служби технічної підтримки.

2. Робочі години медустанови.
Чим в більш широкому діапазоні доби працює ЛПЗ, тим вищі ризики виникнення збоїв, і тим ширше в часі має бути діапазон реакції служби підтримки. Ми склали пакети таким чином, щоб покрити найбільш поширені графіки роботи лікарень і клінік.

3. Кількість працівників, динаміка зростання ЛПЗ, стиль управління та спосіб зв'язку з підтримкою.
У нашій компанії прийнято політику жорсткого контролю якості обслуговування наших замовників. Такий підхід вимагає невеликих «жертв»: всі рухи ми фіксуємо на сайті техобслуговування в заявках, що вимагає трохи більшого часу на надання консультацій. Однак, з досвіду наші замовники в більшості випадків згодні на цю жертву в обмін на якість сервісу.
Це невеликий вступ, а сам критерій такий: чим більше співробітників в ЛПЗ, чим швидше розвивається і росте установа, чим жорсткіший і динамічніший стиль управління та прийняття рішень в клініці, тим більше питань виникає з боку такого замовника з приводу найбільш оптимального використання МІС "ЕМСІМЕД" та задіяння всіх існуючих і майбутніх можливостей системи , тим об'ємніша потреба в розширених консультаціях.

Відповідно, з боку техпідтримки повинен генеруватися адекватний за обсягом, кількістю та якістю рівень консультацій. Наші пакети обслуговування оптимізовані під різні потреби за цим критерієм: є пакети з різними за тривалістю очними консультаціями, є пакети з різними способами зв'язку (по терміновості відповіді, зручності комунікації та доступності техпідтримки). Таким чином, можна завжди підібрати оптимальний рівень за прийнятну ціну.

4. Актуальність функціоналу МІС "ЕМСІМЕД".
З часом змінюються потреби в управлінні ЛПЗ або документообігом, з'являються нові критерії якості обслуговування, методики, контрольні інструменти. Ми намагаємося стежити за всіма тенденціями і потребами медустанов і відображати їх у функціоналі нашої МІС шляхом випуску оновлень і нових версій. Відстежувати нові технології, використовувати найсучасніші інструменти – ось критерій успішності й динамічності розвитку. У різних пакетах ІТС ми пропонуємо різні умови підтримки вашої МІС на актуальному рівні, при цьому піклуємося про рівні ваших інвестицій і сукупної вартості володіння інформаційною системою: різні пакети містять різні цінові умови оновлень МІС. Загальний підхід такий: чим більшу кількість ліцензій придбано і чим вище за рівнем пакет ІТС, тим дешевше вам коштуватимуть оновлення системи.

5. Кадрова динаміка і грамотність персоналу.
Як відомо, запорука успіху будь-якого підприємства – грамотні професійні кадри. Для медицини це особливо актуально, адже мова йде про життя людей, і тут важливі не тільки якість і правильність прийняття рішень, але і швидкість. Якщо ваша установа динамічно розвивається, ви відкриваєте нові філії, кабінети і набираєте нових фахівців, то неминуче зіткнетеся із завданням навчання нових співробітників у нашій МІС, щоб ці фахівці відповідали високим критеріям у вашій організації. Безумовно, вирішувати цю задачу можна і самостійно, але набагато вигідніше залучити грамотних фахівців нашої компанії, які володіють тренерськими навичками і вміють відповідати на ще не задані питання. Різні пакети супроводу та обслуговування пропонують різні рівні економії ваших коштів, завдяки чому завжди можна знайти "золоту середину" в потребі у навчанні та платі за навчання.

6. Актуальність документообігу та звітності.
Правильно організований документообіг і звітність медичного закладу – це свого роду "кровоносна система" організації. І як будь-яка "кров", документообіг може оновлюватися з часом. Причин кілька: нові накази та інструкції з боку регулюючих відомств на зміну поточних форм, нові форми управління та контролю, які вимагають нових звітів та статистики для кращого контролю та оптимізації прийняття рішень, нові ринкові потреби, які необхідно моніторити і контролювати для отримання додаткових конкурентних переваг . Модернізація документообігу та звітності не найпростіше заняття і вимагає професійних навичок у сфері управління базами даних та ІТ-технологій. Далеко не всі установи можуть дозволити собі тримати в штаті такого фахівця (досить дорогого), тому в наших пакетах супроводу МІС "ЕМСІМЕД" ми подбали про це: ви можете підібрати оптимальний варіант підтримки актуальності документообігу з точки зору потенційних витрат і швидкості його зміни. У загальному випадку, чим швидше і інтенсивніше у вас змінюються вимоги до документообігу, чим вища потреба в нових документах і звітах, тим дешевше вам це зрештою обійдеться з кожним вищим за рівнем пакетом супроводу.

7. Наявність власної служби ІТ-адміністрування.
Якою би класною не була наша система, вона не може працювати без серверів, персональних комп'ютерів і локально-обчислювальної мережі. От за цим "залізом" теж потрібно комусь стежити і підтримувати в працездатному стані. Для цього існують системні адміністратори, які в разі аварій зобов'язані усувати причину і лагодити обладнання, адже якщо зламається сервер або його операційна система, то МІС також буде недоступна. У вас є такий адміністратор? Ні? Тоді вам просто необхідно придбати один із пакетів, в якому є пропозиції по значній економії на послуги супроводу комп'ютерного парку і системного ПЗ.