Модуль контакт-центр «Soft-phone»
Призначений для підвищення ефективності обслуговування клієнтів шляхом автоматизації прийняття та здійснення дзвінків операторами контакт-центру та працівників медустанови. Автоматизується діяльність в таких робочих процесах:
  • Прийняття та обслуговування звернень клієнтів за допомогою телефону операторами контакт-центру та медичними координаторами.
  • Запис клієнтів на прийом до лікаря, діагностичне або лабораторне обстеження та ін.
  • Надання пацієнту оперативної супутньої інформації (інформацію про проведені аналізи, діагностику тощо).
Можливості модулю:
  • Прийняття та здійснення системою телефонних дзвінків за допомогою Session Initiation Protocol (SIP).
  • Можливість відкривати електронну медичну картку при прийнятті дзвінка.
  • Зберігання та відображення інформації про дзвінки.
Модуль допомагає вдосконалити такі показники:
  • Час відповіді та обслуговування звернень клієнтів по телефону.
  • Час, що витрачається на робочі процеси функціональних підрозділів замовника (комунікація всередині установи).
  • Час запису по телефону на прийом, діагностику та ін.
  • Час надання оперативної інформації клієнтам по телефону.