4 лип. 2018"До лікаря без черги", - Тиждень.UA про ЕМСіМЕД


Система ЕМСіМЕД з’явилася на ринку на початку двотисячних. Як розповів Вадим Терентюк, керівник проекту, у той час почали з’являтися перші комерційні центри, які потребували автоматизованих систем управління, обліку, розкладу, нових сервісів для пацієнтів. «В Україні не було програмних продуктів для системи охорони здоров’я, а закордонні аналоги були дуже дорогі. У засновників підприємства з’явилася ідея започаткувати цей напрям у нашій компанії, це починалося з окремих розробок. Першим великим замовником була клініка «Борис», тому що вона активно розвивалася. На базі цієї клініки і ще кількох комерційних центрів ми почали створювати систему. Вона рік у рік удосконалювалася, поштовхом для цього стала зміна ринкових відносин, з’явився запит», — розповів він. За його словами, спочатку функціонал був дуже простий, обмежений плануванням роботи лікаря, записом пацієнтів на прийом, контролем виконання лікарських призначень і окремими медичними документами. Потім система почала розвиватися в різних напрямах: управління пацієнтопотоком, медичні документи, кадри, склади, лабораторний блок.

Базові функції — підключення і реєстрація в еHealth — є безкоштовними для державних і комунальних медзакладів, це передбачає угода між постачальниками та МОЗ. Уже за додатковий функціонал заклад має заплатити. Середня вартість ліцензії — 10–12 тисяч грн, ліцензій має бути стільки ж, скільки й робочих місць. Також, за словами Терентюка, існує окрема платня за впровадження — це робота працівників на об’єкті: навчання, підготовка, інсталяція, налаштування, вона залежить від глибини і ширини проекту, адже кожен заклад може обрати певний набір функцій. У середньому це коштує 15–30% від вартості ліцензії. «Ми не просто постачаємо програмне забезпечення, ми плануємо архітектуру проекту, всі складники, проводимо захист інформації на рівні КСЗІ», — зазначає керівник. Медустанові для підключення до системи треба мати автоматизовані робочі місця — персональний комп’ютер, під’єднаний до локальної мережі, і доступ до інтернету. «Крім того, лікарям потрібні електроні цифрові підписи, як і керівнику, тому що декларації укладаються виключно за допомогою ЕЦП. За потреби ми розгалужуємо систему: на медичний документобіг, лабораторію, склади, облік пацієнтів», — каже Терентюк.

Читати матеріал повністю: http://tyzhden.ua/Society/216277

RSS підписка:

RSS