Медичні послуги

Модуль «Медицинские услуги» Лікувально-профілактичний заклад, що пропонує медичні послуги, неминуче стикається і з низкою супутніх завдань. До них належать тарифікація цих послуг, формування їх списків, робота зі страховими компаніями і обслуговуючими підприємствами і багато іншого.

З метою автоматизації подібних завдань і щоб дати змогу медичному персоналу зосередитися на діагностиці та лікуванні пацієнтів у систему «ЕМСІМЕД» вкючений модуль «Медичні послуги».

До основних функцій модуля належать такі:
  • Проведення оплати послуги від пацієнта.
  • Ведення довідника страхових компаній (обслуговуючих підприємств).
  • Ведення тарифікатора медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, з довідковою інформацією про послуги.
  • Формування довідників послуг по підрозділах, які надають медичні послуги.
  • Формування рахунків-фактур для страхових компаній (обслуговуючих підприємств).
  • Формування звітних документів про вартість наданих послуг по закладу в цілому, підрозділах, виконавцях (медичному персоналу) і пацієнтах.
  • Контроль реєстрації медичних послуг по підрозділах.
  • Економічний розрахунок вартості лікування, ліжко-дня, операцій, медико-технологічних послуг по медико-економічних стандартах; порівняння розрахункових вартостей з нормативними.


Окремо слід зауважити, що облік наданих медичних послуг в модулі персоніфікований, з контролем віку і статі пацієнта, а також кількості наданих медичних послуг. У стаціонарі такий контроль здійснюється за медико-економічним стандартами, в амбулаторному закладі – згідно тарифікаторів медичних послуг.


Формування квитанції для оплати
Проведення платежів, гнучке управління знижками, розрахунок через декілька центрів розрахунків, якими можуть бути як каси, так і POS-термінали, – всі ці можливості надає модуль "Медичні послуги".


Облік послуг

«Учет услуг»

Кожна клініка надає той чи інший набір послуг. У системі «ЕМСІМЕД» це список (довідник), що складається з найменувань послуг, цін, артикулів та інших характеристик. Списки можна додавати і редагувати. Оскільки для різних клієнтів (пацієнтів, страхових компаній, інших контрагентів) ціни на одні й ті самі послуги можуть відрізнятися, прайс-листів може бути кілька.




Фрагмент переліку послуг
Прайс-листи

«Прайс-листы»
Спочатку в МІС «ЕМСІМЕД» створюється базовий прайс-лист. Зазвичай його друкують у вигляді журналу, який потім можуть проглянути клієнти клініки для ознайомлення із запропонованими послугами. Крім базового прайс-листа існують прайс-листи страхових компаній і вендорів, для яких ціни відрізняються.

Наприклад, якщо компанія замовила профогляд своїх співробітників, вона може домовитися про знижку і, відповідно, заплатити за надані послуги за іншими, відмінними від стандартних, цінами.



Прайс-лист на послуги консультації
Для аналізу ціноутворення існує можливість будувати діаграми зміни цін.


Динаміка зміни вартості послуг

Керуючи прайс-листами, ви можете використовувати процентні націнки, збільшити цілий набір цін на певну суму, змінити ціни на певний період часу тощо.

Якщо необхідно обмежити доступ до певних послуг одному з користувачів системи (наприклад, конкретному касиру), то на частину послуг можна встановити захист по PIN-коду.


Управління знижками

«Управление скидками»
Якщо необхідно зробити знижку на певні послуги або медикаменти, система пропонує два види знижок на вибір. Це знижка в розмірі певної суми (наприклад, для кожного пацієнта знижка 20 грн) або процентна знижка (наприклад 5%).
Знижки можуть бути як глобальними, тобто поширюватися на всіх покупців, так і закріплюватися за конкретним пацієнтом або страховою компанією. Якщо страхова компанія працює від базового прайс-листа, то їй можна оформити знижку саме за допомогою цієї функції.






Управління: центри розрахунків

Управление: центры расчетов


Центри розрахунків особливо зручні для тих лікувально-профілактичних закладів, де є відразу кілька кас, і кожна дозволяє оплачувати тільки певні послуги. За допомогою МІС «ЕМСІМЕД» таке підприємство може прикріпити до кожної каси прайс-лист з необхідними їй позиціями.





Управління: касові апарати

Управление: кассовые аппараты


Налаштовуючи центри розрахунків, можна також призначити для кожного з них один з трьох найбільш популярних видів касових апаратів – Datex, «Марія» або IKC. У систему вбудовані драйвера, так що підключення та налаштування дуже прості, і робота з апаратом не спричинить жодних проблем.






Управління: POS-термінали
Управление: POS-терминалы



Крім касових апаратів можливе використання POS-терміналів, які проводять платіж через банк за допомогою інтернет-з'єднання.





Статистика та звіти
Статистика и отчеты У системі «ЕМСІМЕД» присутній спеціальний однойменний модуль, присвячений збору статистики і генерації різноманітних звітів. В рамках модуля «Медичні послуги» система дозволяє створити і роздрукувати такі документи, як замовлення, рахунки оплати, ордери (в тому числі й прибуткові касові ордери), прайс-листи, переліки послуг, а також звіти про надання послуг медичної допомоги.

Також можна згенерувати фінансові звіти, наприклад документ із сумами нарахувань по страхових компаніях. Безліч фільтрів дозволяють уточнити запит і створити документ, що надає інформацію за конкретний період часу і/або в межах тільки зазначених центрів розрахунків.

Сформований касовий ордер
При первинному налаштуванні системи подібні звіти створюються «з нуля» з урахуванням унікальних вимог клієнта.


Страхові компанії – розрахунки

Страховые компании – счета

Багато лікувально-профілактичних закладів працюють зі страховими компаніями. Тому модуль "Облік послуг" дозволяє створити і підтримувати список страхових компаній та інших партнерів установи (контрагентів). До кожного такого партнеру прив'язуються конкретні види послуг та прайс-листи. Після надання замовлених послуг таким партнерам виставляються рахунки у вигляді актів виконаних робіт. Оплачуються такі рахунки на касі.




Довідник страхових компаній
Страхові компанії – ціни за договорами

Страховые компании - цены по договорам

Співпраця з партнерами передбачає укладення певного договору, що обумовлює умови роботи. В інтерфейсі з управління взаєморозрахунками система «ЕМСІМЕД» дозволяє пов'язувати партнерські договори з прайс-листами. Тут існує єдине обмеження, створене щоб уникнути плутанини: до одного договору можна прив'язати тільки один прайс-лист.