ЕМСІМЕД для держави

Для початку слід зазначити, що МІС «ЕМСІМЕД» розроблялася згідно діючого законодавства України, а також отримала експертний висновок Державного клінічного науково-практичного центру телемедицини МОЗ України про те, що продукт придатний для експлуатації в медзакладах країни.

МІС «ЕМСІМЕД» складається з декількох модулів, кожен із яких спрямований на автоматизацію певного відділення та області бізнес-процесів в медустанові. Завдяки цьому система гнучка в налаштуванні і розрахунку кінцевої вартості впровадження та супроводу продукту.

Приміром, в Науково-практичному медичному центрі дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України була впроваджена тільки базова частина МІС «ЕМСІМЕД» з автоматизації документообігу, а потім система була додатково налаштована для ведення бази специфічної документації установи. Лікарям забезпечили автоматизовані робочі місця і PACS-сервер для єдиного сервера зберігання зображень (результатів досліджень), а потім навчили роботі з системою.

Аналогічно впроваджуються тільки необхідні модулі в багатьох лікарнях, поліклініках, лабораторіях і навіть наукових клініках, де часто необхідні наші додаткові модулі.

Оскільки державні клініки надають безкоштовне лікування і фінансуються з держбюджетів, важливим завданням МІС «ЕМСІМЕД» є скорочення витрат і оптимізація процесів, що відбуваються всередині установи. Так, автоматизація документообігу дозволяє значно скоротити як час медперсоналу для заповнення різних журналів і складання статистичної звітності, так і витрати на канцелярію і папір. Облік медикаментів і медичних послуг також скорочує ймовірність фінансових втрат і помилок.
Велику увагу в МІС «ЕМСІМЕД» приділено ергономіці робочих місць персоналу. Модулі, створені спеціально для лікарів і медсестер поліклінік, лікарень і лабораторій спрощують багато завдань співробітників медзакладу і дозволяють їм зосередити їх зусилля на лікуванні хворих.

Найчастіше директор державного лікувально-профілактичного закладу – це у минулому високопрофесійний лікар, який не має досвіду вирішення фінансових та організаційних завдань. І йому вдвічі складніше управляти підприємством і тримати в голові всю необхідну інформацію. МІС «ЕМСІМЕД» включає в себе модуль, який дозволяє організувати структуру установи, а також надати керівнику зручне робоче місце до всіх документів і функцій, які йому можуть знадобитися в управлінні ресурсами підприємства.

Щоб максимально полегшити впровадження МІС «ЕМСІМЕД» в державний ЛПЗ, ми надаємо всі необхідні послуги з її встановлення, тестування та супроводу. По мірі встановлення системи всі робочі питання узгоджуються з керівництвом, а потім відбувається навчання співробітників по заздалегідь обумовленому графіку. Після цього ми продовжуємо надавати технічну підтримку своїм клієнтам.

У результаті впровадження МІС «ЕМСІМЕД» державна клініка оптимізує діяльність свого персоналу, підвищить рівень обслуговування своїх пацієнтів і зможе залучити додаткові кошти за рахунок зменшення витрат на ведення документації та неефективну роботу з партнерами.