ЕМСІМЕД для бізнесу

Основне завдання керівника будь-якого приватного лікувально-профілактичного закладу – залучити якомога більшу кількість клієнтів і запропонувати їм високий рівень обслуговування.

Однак рано чи пізно приватна клініка стикається з різними обмеженнями і проблемами. Починаючи з черг, які вишиковуються в реєстратуру або на прийом до лікаря, продовжуючи завданнями планування розвитку і закінчуючи необхідністю конкурувати з державними медустановами, де ціни на медичні послуги часто набагато нижчі. Тим більше, що у приватних ЛПЗ немає державних пільг, і вони регулюються і контролюються державою.

Полегшити долю приватних медичних установ, оптимізувати бізнес-процеси, скоротити витрати і як результат продовжити розвиток клініки і стати більш конкурентними на ринку – всі ці завдання допоможе вирішити інформаційна система «ЕМСІМЕД».

Кожен модуль системи в першу чергу спрямований на автоматизацію документообігу в тому чи іншому відділенні ЛПЗ. Особливу увагу приділено відповідності документації останнім вимогам МОЗ та законодавству України в цілому. Таким чином значно скорочується час, який витрачає медперсонал на складання звітів, ведення журналів і статистики та виписку діагнозів. Менше часу на бюрократію – більше на якісне обслуговування пацієнтів.

Розробляючи МІС «ЕМСІМЕД», ми виходили з необхідності не тільки спростити роботу завідувача, лікаря, лаборанта або медсестри із системою, але й мінімізувати кількість можливих помилок. Тому при визначенні діагнозу лікар повинен вибрати захворювання із вбудованого довідника, лаборант буде користуватися класифікатором біоматеріалів, а медсестра в аптеці спиратиметься на актуальний список медпрепаратів, дозволений МОЗ.

Високий рівень обслуговування – це добре, але як знизити витрати, залучити клієнтів за рахунок більш низьких цін і збільшити прибуток?
У складі МІС «ЕМСІМЕД» є кілька модулів, спрямованих на економію витрат. Наприклад, модуль «Управління персоналом» дозволить більш ефективно складати штатні розклади і контролювати роботу співробітників установи. Модуль «Управління організацією», з-поміж іншого, допоможе планувати лікувальний процес, оптимізувати роботу і завантаження різних використовуваних медичних апаратів, а, отже, і знизити витрати на амортизацію. Нарешті, модуль «Управління партнерськими відносинами» спростить взаємодію з контрагентами та оцінку її комерційної ефективності та результативності.

Модуль «Медичні послуги» за необхідності дозволить створити на робочих місцях центри розрахунку, за допомогою яких можна буде приймати від пацієнтів оплату за послуги. Пацієнтам не доведеться бігати до кас, і всі розрахунки будуть офіційними.

Окремої уваги заслуговує питання впровадження та обслуговування. Як керівник ЛПЗ ви можете покласти всі супутні проблеми з впровадження МІС «ЕМСІМЕД» на нас. Ми готові допомогти з побудовою локально-обчислювальної мережі, закупівлями необхідного обладнання і налаштуванням програмного забезпечення.

МІС «ЕМСІМЕД» не є продуктом автоматизації бухгалтерського обліку, але наші фахівці в більшості випадків зможуть налагодити взаємодію вашого існуючого рішення з нашою системою.


Після впровадження ми домовимося про проведення курсу навчання співробітників, а потім будемо надавати технічну підтримку з усіх виникаючих питань. Також посприяємо в розширенні і масштабуванні системи при розвитку установи і збільшенні кількості пропонованих послуг.


Щоб іти в ногу з прогресом, ми регулярно оновлюємо систему, а також актуалізуємо всі довідники, класифікатори та переліки у складі МІС «ЕМСІМЕД». Тому ви можете бути впевнені, що співпраця з нашою компанією буде довгостроковою і взаємовигідною.

У користі медичної інформаційної системи «ЕМСІМЕД» переконалися такі приватні клініки, як «Борис», «Медгарант», «AKCIMED», «Інновація» і багато інших.