Модулі та компоненти

Медична інформаційна система «ЕМСІМЕД» представляє собою складене з модулів рішення для автоматизації більшості процесів, що відбуваються в лікувально-профілактичних установах. Завдяки цьому кожен клієнт може самостійно вирішити, які модулі слід придбати, а на яких можна заощадити.

Зупинимося докладніше на можливостях кожного модуля та включених до нього компонентів.

Модуль «Поликлиника»Модуль «Поліклініка» стане в нагоді установам, що надають послуги амбулаторно-поліклінічного типу, а також приватним або сімейним лікарям, лікарським кабінетам, державним клінікам або спеціалізованим поліклінікам. Модуль «Поліклініка» спрямований на підвищення ефективності роботи лікаря за допомогою організації ергономічного робочого місця і автоматизації більшості завдань, що стоять перед ним.

Це один з основних модулів системи, тому в нього входить безліч компонент, що використовуються в повсякденній діяльності лікаря.


Модуль «Стационар»Якщо в ЛПЗ є стаціонарне відділення, більш актуальним в такому випадку буде використання модуля «Стаціонар». Завдяки йому спрощуються і автоматизуються такі завдання, як управління чергою пацієнтів на госпіталізацію, підтримка актуальності даних про ліжковий фонд, зберігання та обробка всіх необхідних даних, документів і звітів.

«Стаціонар» має на меті автоматизацію роздільних робочих місць для лікарів і медсестр. Більшість компонент аналогічні вищезазначеним з модуля «Поліклініка». Однак є й унікальні компоненти. Наприклад, «Госпіталізація» автоматизує процес госпіталізації та реєстрації хворого. Щоб вести облік ліжкового фонду, стане в нагоді компонента «Ліжковий фонд». Для автоматизації діяльності медсестри щодо виконання лікарських призначень та спостереження за хворими та їх життєвими показниками використовуються відповідно компоненти «Лист лікарських призначень» та «Облікові журнали».


Модуль «Регистратура»Модуль «Реєстратура» переводить документообіг і всі пов'язані з ним завдання в електронну форму, дозволяє управляти робочим часом персоналу, стежити за доступними ресурсами установи, проводити електронний запис пацієнтів і т. ін.
Основна компонента «Реєстратура» автоматизує формування таких документів, як талон запису на прийом, амбулаторна карта, допомагає контролювати навантаження обладнання та робити багато чого іншого з повсякденній діяльності реєстратури. Компонента «Розклад» спрощує складання і контроль графіків і календарів роботи лікарів.

Компонента «Реєстрація пацієнта» робить первинну реєстрацію пацієнта напівавтоматичною операцією і таким чином значно її прискорює. Якщо ж пацієнт вже зареєстрований в установі, його можна швидко знайти за допомогою компоненти «Пошук пацієнта». Це дозволить уникнути повторної реєстрації.


Модуль «Лаборатория»Більшість лікувально-профілактичних установ також мають у своєму складі лабораторію. Для оптимізації її діяльності існує окремий модуль «Лабораторiя». Він спрямований на автоматизацію роботи процедурних кабінетів, лабораторій і дослідницьких кабінетів. Причому це стосується не тільки ведення документації або виконання рутинної роботи. Система також дозволяє автоматизувати роботу з біохімічними аналізаторами і підвищити ефективність взаємодії з іншими відділами. До складу «Лабораторії» входить декілька компонент, що вирішують специфічні завдання лаборантів.





Модуль «Управление документами»Ще однією важливою складовою діяльності медустанови є документообіг. Ця енергоємна задача часто змушує лікарів займатися не лікуванням, а бюрократією. Модуль «Управління документами» дозволяє прискорити і спростити роботу з медичними документами за рахунок автоматизації більшості пов'язаних з цією діяльністю процесів.

Так, безліч документів стандартизовані й тому вже включені в МІС «ЕМСІМЕД». Проте в кожному медичному закладі є свої особливості і, зокрема, унікальні види документів. Завдяки винятковій гнучкості системи при впровадженні МІС «ЕМСІМЕД» наші фахівці складуть і додадуть всі необхідні форми звітів і документів, які використовуються у вашому закладі, самостійно.


Модуль «Управление персоналом»Автоматизація рутинних процесів усередині відділень і ведення документообігу безсумнівно важливі. Однак крім цього перед керівником медустанови стоїть завдання оптимізації трудових і матеріальних ресурсів. Якщо необхідно автоматизувати збір, зберігання та обробку даних про співробітників установи, в нагоді стане модуль «Управління персоналом». З його допомогою можна вести облік робочого часу, складати і контролювати штатний розклад, проводити пошук необхідних співробітників, а також розмежовувати їм права доступу до тих чи інших модулів системи.




Модуль «Управление организацией»Якщо йдеться оптимізацію матеріальних ресурсів, тобто зниження собівартості їх використання, гнучкому їх перерозподілі і т. iн., то для цього існує модуль «Управління організацією». Він не тільки дозволить отримувати наочну і детальну інформацію про кожен об'єкт в установі, а й оперативно приймати управлінські рішення щодо модернізації або ремонту матеріальних ресурсів.
Маючи у своїй основі об'єктно-орієнтований опис складових частин медустанови, модуль будує список об'єктів в структурі організації в ієрархічному вигляді.





Модуль «Медицинские услуги»Якщо в установі вже налагоджені управління ресурсами, документообіг і більшість процесів усередині відділень, можна переходити до оптимізації обліку наданих послуг. Модуль «Медичні послуги» автоматизує тарифікацію послуг, формування їх списків, роботу зі страховими компаніями і найголовніше – дозволяє пацієнтові оплачувати послуги через центри розрахунків установи. Все це супроводжується автоматичним формуванням відповідної документації.






Модуль «Управление запасами»Облік послуг у медзакладі неможливий без обліку витрати медикаментів і господарських речей. Для цього виділено спеціальний модуль «Управління запасами». Он не только позволяет оперативно получать данные о наличии лекарственных средств в аптеке, но и контролировать срок их пригодности, автоматизировать их расход при исполнении назначения, а также формировать об этом отчеты.







Модуль «Статистика и отчеты»До слова про звіти: в складі кожного модуля є функціональність, що дозволяє формувати необхідні статистичні звіти і таблиці. Однак для зручності вони також виділені в окремий модуль «Статистика та звіти». Він складається з декількох компонент, кожна з яких доповнює вищезгадані модулі в плані автоматизації формування і друку відповідних звітів та супутніх документів.







Модуль «Архив изображений PACS»Якщо необхідно автоматизувати процес формування, архівації, пошуку та доступу до медичних зображень, стане в нагоді модуль «Архів зображень PACS». Він забезпечує роботу сервера (або декількох серверів) в комп'ютерній мережі медустанови, де зберігаються всі сформовані медперсоналом зображення. Сам сервер може імпортувати дослідження із зовнішніх джерел, а потім дозволяє їх роздруковувати або архівувати на зовнішніх носіях.







Всі вищезазначені модулі поставляються в комплекті МІС «ЕМСІМЕД», але є й ряд модулів, які можна додатково придбати для специфічних потреб. Наприклад, якщо медустанова змушена часто формувати унікальні набори зібраної інформації, стане в нагоді модуль «Дизайнер запитів». Якщо їх потрібно ще й оформити особливим чином, то тут не обійтися без модуля «Дизайнер звітів».

Модулi «Мова інтерфейсу» та «СМС-шлюз» дозволять лікарям працювати з системою на одній з двох можливих мов і отримувати від системи смс-повідомлення про конкретні події.

Модуль «Друк документів з черги» дозволить контролювати пріоритет друку серед принтерів в установі, якщо вони часто бувають надто завантажені. Модуль «Нумератори»дозволить автоматизувати нумерацію документів, що генеруються.

І нарешті, модуль «Біометричний контроль» представляє собою захід додаткової безпеки, що вимагає від кожного користувача відбиток пальця для успішного входу в систему.

Наступний крок

Підключення до додатку
E-Health
Почати завантаження
Спитайте нашого
спеціаліста
044 492-72-70
Ви можете відправити заявку
на проведення презентації
Зробити заявку