Порівняння пакетів ІТС

Назва сервісу
Вартість (грн/міс.)
"Базовий"
14 400,00
"Розширений"
24 000,00
Рівень сервісу
Підтримка 8 годин 5 днів на тиждень
так
так
Час реакції
1 година
так
4 години
так
Час вирішення
8 години
так
16 годин
так
Спосіб зв’язку з техпідтримкою
Сайт техпідтримки
так
так
Телефон
так
так
Консультаційні послуги по питанням роботи МІС «МСІМЕД»
Віддалена консультація (10 год/міс)
так
так
Очна консультація - 4 годин в місяць
так
Очна консультація - 8 годин в місяць
так
Усунення збоїв МІС «МСІМЕД»
Віддалено. Замовнику необхідно надати співробітнику служби подтримки віддалений адміністративний доступ до Системи через Інтернет.
так
так
З виїздом на об’єкт Замовника за необхідністю
так
так
Оновлення версій
Безкоштовне оновлення проміжних версій
так
так
50% Знижка від вартості всіх ліцензій на ключове оновлення версій
так
75% Знижка від вартості всіх ліцензій на ключове оновлення версій
так
Документальні форми і звіти
25% знижка на індивідуальну розробку форм і звітів
так
50% знижка на індивідуальну розробку форм і звітів
так
Оновлення поточних форм МОЗ та звітів
так
так

Назва сервісу
Опис сервісу
Рівень сервісу
Підтримка 8 годин 5 днів на тиждень
В робочі дні з 9.00 до 18.00
Час реакції
Мінімальний проміжок часу, в який буде перша реакція від служби підтримки з рекомендаціями (або за уточненнями). Відраховується з часу публікації заявки на сайті техпідтримки.
Час вирішення
Очікуваний час, протягом якого служба підтримки видає рішення або консультацію. Може змінюватися залежно від повноти опису завдання (+ час для уточнень) і від складності завдання. Співробітник підтримки позначає орієнтовний час після повної оцінки завдання.
Спосіб зв’язку з техпідтримкою
Всі заявки подаються тільки на сайті техпідтримки. Сайт є єдиним офіційним способом спілкування з метою збереження і протоколювання спілкування зі службою підтримки та контролю якості обслуговування. Інші засоби зв'язку використовуються для детальних консультацій, підсумки яких фіксуються на сайті.
Консультаційні послуги по питанням роботи МІС «МСІМЕД»
Віддалена консультація
Запит до служби підтримки відправляється в письмовому вигляді через сайт технічної підтримки. Консультація проводиться або письмово, або по телефону в залежності від обсягу та складності. Підсумок консультації протоколюється на сайті техпідтримки.
Усунення збоїв МІС «МСІМЕД»
Заходи з діагностики Системи з метою встановлення факту помилки, причини і її подальшого усунення. Під помилкою розуміється систематично виникає несправність в МІС «МСІМЕД», яка не дає можливості Замовнику повноцінно використовувати Систему відповідно до її функціями і ТЗ і яку можна відтворити, знаючи послідовність дій і умов при якій вона виникає. Діагностика, усунення та / або виправлення помилки може зайняти від 2 (двох) до декількох днів, залежно від складності помилки, умов діагностики та швидкості виконання Замовником рекомендацій служби підтримки. Ми повідомляємо орієнтовний час, необхідний для усунення помилки. Служба підтримки фокусується на роботах по усуненню до переможного кінця. Не критичні помилки зазвичай виправляються в наступних проміжних версіях.
Оновлення версій
Безкоштовне оновлення проміжних версій
Дрібні доопрацювання та виправлення помилок у межах однієї базової функціональної версії; у таких версій змінюється номер після другої точки, наприклад 3.0.2
Безкоштовне оновлення баз даних документів МОЗ України в системі