Порівняння пакетів ІТС

Назва сервісу "Базовий" "Оптимальний" "Преміальний" "VIP" "Тестовий"
Рівень сервісу
Підтримка 8 годин 5 днів на тиждень так так
Підтримка 16 годин 5 днів на тиждень так
Підтримка 24 години 7 днів на тиждень так
Підтримка 8 годин 2 дні на тиждень так
Час реакції
1 година так
так
4 години так
8 годин так
так
Час вирішення
4 години так
так
8 годин так
16 годин так
так
Спосіб зв'язку з техпідтримкою
Сайт техпідтримки так
так
так
так
так
Skype так
так
так
Міський телефон так
так
так
Мобільний телефон так
так
Консультаційні послуги з питань роботи МІС «ЕМСІМЕД»
Дистанційна консультація так
так
так
так
так
Очна консультація - 4 години на місяць так
Очна консультація - 8 годин на місяць
так
Очна консультація - 12 годин на місяць так
Усунення збоїв МІС "ЕМСІМЕД"
Віддалено. Замовнику необхідно надати співробітникові служби підтримки віддалений адміністративний доступ до системи через інтернет. так
так
так
так
так
Із виїздом на об'єкт замовника за необхідності так
так
так
Оновлення версій
Безкоштовне оновлення проміжних версій так
так
так
так
25% знижка від вартості всіх ліцензій на ключове оновлення версій так
50% знижка від вартості всіх ліцензій на ключове оновлення версій так
75% знижка від вартості всіх ліцензій на ключове оновлення версій так
так
Послуги на обслуговування системного ПЗ
25% знижка на послуги з діагностики та усунення збоїв так
50% знижка на послуги з діагностики та усунення збоїв так
так
Послуги з обслуговування апаратної частини (сервера і ПК)
25% знижка на послуги з діагностики та усунення збоїв так
50% знижка на послуги з діагностики та усунення збоїв так
так
Навчання персоналу замовника
25% знижка на обраний тип навчання так
50% знижка на обраний тип навчання так
так
Документальні форми та звіти
25% знижка на індивідуальну розробку форм і звітів так
50% знижка на індивідуальну розробку форм і звітів так
так
25% Знижка на оновлення поточних форм МОЗ і звітів так
50% Знижка на оновлення поточних форм МОЗ і звітів так
так
Індивідуальні розробки
25% знижка на індивідуальні розробки так
так


Назва сервісу Опис сервісу
Рівень сервісу
Підтримка 8 годин 5 днів на тиждень Тільки в робочі дні з 9.00 до 18.00
Підтримка 16 годин 5 днів на тиждень Тільки в робочі дні з 7.00 до 21.00
Підтримка 24 години 7 днів на тиждень Цілодобово
Підтримка 8 годин 2 дні на тиждень Заявки обробляються у вівторок і четвер з 14.00 до 18.00
Час реакції Мінімальний проміжок часу, в який буде перша реакція від служби підтримки з рекомендаціями (або за уточненнями). Відраховується з часу публікації заявки на сайті техпідтримки
Час вирішення Очікуваний час, протягом якого служба підтримки видає рішення або консультацію. Може змінюватися залежно від повноти опису завдання (+ час для уточнень) і від складності завдання. Співробітник підтримки визначає орієнтовний час після повної оцінки завдання
Спосіб зв'язку з техпідтримкою Всі заявки (крім термінових нічних) подаються тільки на сайті техпідтримки. Сайт є єдиним офіційним способом спілкування з метою збереження і протоколювання спілкування зі службою підтримки та контролю якості обслуговування. Інші засоби зв'язку використовуються для детальних консультацій, підсумки яких фіксуються на сайті
Консультаційні послуги з питань роботи МІС «ЕМСІМЕД»
Дистанційна консультація Запит до служби підтримки направляється в письмовому вигляді через сайт технічної підтримки. Консультація проводиться або письмово, або по телефону - залежності від обсягу та складності. Підсумок консультації протоколюється на сайті техпідтримки
Очна консультація
Запит до служби підтримки відправляється через сайт. Вкрай бажано в заявці вказати перелік обговорюваних питань або проблем для попередньої підготовки. Співробітник підтримки працює в офісі замовника в заздалегідь обумовлений проміжок часу в робочі години. Невикористані години на наступний місяць не переносяться
Усунення збоїв МІС "ЕМСІМЕД" Заходи з діагностики системи з метою встановлення факту помилки, причини та її подальшого усунення. Під помилкою розуміється несправність в МІС «ЕМСІМЕД», що виникає систематично і не дає можливості замовнику повноцінно використовувати систему відповідно до її функцій і ТЗ і яку можна відтворити, знаючи послідовність дій і умов, за яких вона виникає. Діагностика, усунення та/або виправлення помилки може зайняти від 2 годин до декількох днів, залежно від складності помилки, умов діагностики та швидкості виконань замовником рекомендацій служби підтримки. Ми повідомляємо орієнтовний час, необхідний для усунення помилки. Некритичні помилки зазвичай виправляються в наступних проміжних версіях
Оновлення версій
Безкоштовне оновлення проміжних версій Дрібні доопрацювання та виправлення помилок у межах однієї базової функціональної версії; у таких версій змінюється номер після другої точки, наприклад 3.0.2
Знижка від вартості всіх ліцензій на ключове оновлення версій Значні доопрацювання попередніх версій, додавання нових функціональних можливостей або модулів. У таких версій змінюється номер після першої точки, наприклад 3.1, або порядковий номер, наприклад 4.0
Послуги на обслуговування системного ПЗ
Знижка на послуги з діагностики та усунення збоїв Заходи з діагностики та усунення несправностей, пов'язаних з системним ПЗ, на базі яких функціонує МІС "ЕМСІМЕД" (сервер та клієнти)
Послуги на обслуговування апаратної частини (сервера і ПК)
Знижка на послуги з діагностики та усунення збоїв Заходи з діагностики та усунення несправностей, пов'язаних із серверами і робочими станціями замовника. Без знижки на комплектуючі
Навчання персоналу замовника
Знижка на обраний тип навчання Заходи з навчання нових співробітників або цілих груп роботі в МІС "ЕМСІМЕД". Знижка діє на кожну заплановану годину
Документальні форми і звіти
Знижка на індивідуальну розробку форм і звітів Розробка нових нестандартних або тих, що рідко використовуються, форм медичних документів, складання унікальних спеціалізованих звітів за технічним завданням замовника
Знижка на оновлення поточних форм МОЗ і звітів Пакет оновлення в разі офіційної зміни медичних документальних і звітних форм, вироблених згідно законодавчих актів країни (МОЗом або підлеглими організаціями). Залежно від обсягу та складності оновлення виходять протягом 3-14 днів
Індивідуальні розробки
Знижка на індивідуальні розробки Заходи щодо розробки спеціального індивідуального функціонала МІС "ЕМСІМЕД" для конкретних цілей або процесів замовника