0 800 303 0859-18пн-пт
Меню

Впровадження

Щоби медична інформаційна система EMCImed повністю відповідала потребам вашої медустанови, необхідно впроваджувати її надзвичайно уважно, з урахуванням найменших деталей. Для цього процес розбивається на кілька етапів.

  1. Етап «Дослідна експлуатація»
  2. Етап «Навчання»
  3. Етап «Підключення обладнання»
  4. Етап «Планування»
  5. Етап «Первинне налаштування»
  6. Етап «Документообіг»
  7. Етап «Технічне забезпечення»
  8. Етап «Діагностика»

Насамперед, йдеться про діагностику. Саме вона підкаже нам, з яких модулів буде складена система, скільки часу може зайняти її подальше налаштування, і в яку суму воно обійдеться клієнтові.

Діагностика не проходить без консультацій із клієнтом і включає підготовку всієї договірної і технічної інформації. Потім клієнт отримує кошторис – повний список устаткування, послуг і ліцензій на ПЗ, потрібних для роботи МІС EMCImed в його медустанові.

Наступні етапи впровадження можуть варіюватися у своїй послідовності. Щоб точно визначити графік майбутніх робіт, необхідне планування. Грамотне планування дозволяє істотно заощадити кошти замовника і його час.

Першим етапом установки системи є перевірка наявності всіх апаратних засобів для успішного її функціонування. Як правило, в повному комплекті таких немає (або вони застарілі), і тому виникає необхідність придбати, встановити і налаштувати все необхідне технічне забезпечення. За необхідності, ми можемо взяти цю задачу повністю на себе чи співпрацювати з технічним відділом замовника.

Якщо технічне забезпечення готове до експлуатації, можна починати первинне налаштування МІС EMCImed безпосередньо в організації. Воно передбачає установку серверної та клієнтської частин системи, її конфігурування і налаштування окремих модулів.

Після організації бізнес-процесів у системі EMCImed слід автоматизувати документообіг в організації. Спочатку наші фахівці спільно зі співробітниками медустанови клієнта збирають інформацію про використовувані у них види документів. Потім ці документи переносяться в систему. Нюанси роботи з електронним документообігом також можуть потребувати консультацій із замовником.

Ще одним важливим етапом впровадження системи є підключення обладнання, що використовується в ЛПЗ. Якщо йдеться про застарілі апарати, то сумісність із системою буде обмежена. Сучасне ж обладнання може працювати в системі в автоматичному режимі, тобто отримувати від неї завдання, а потім відправляти результати. Система ж буде записувати дані у відповідний документ. Проте для проведення такого етапу також необхідні відповідні роботи з налаштування як МІС EMCImed, так і самого обладнання.

Коли система буде готова до використання, її необхідно протестувати на реальному об’єкті. Такий режим роботи ми називаємо дослідною експлуатацією. Зазвичай він триває до трьох місяців, однак визначається такий термін разом із замовником і залежить від масштабу установи та складності робіт із впровадження в цілому.

Оскільки система вже налаштована і працює в ЛПЗ, під час її тестування можна одночасно навчати співробітників особливостям використання EMCImed. Ми пропонуємо відразу декілька способів навчання, про що можна прочитати у відповідній статті. Навчання є невід’ємним етапом впровадження, оскільки дозволяє уникнути безлічі помилок під час перших місяців експлуатації МІС EMCImed.

Після завершення дослідної експлуатації починається промислова експлуатація, яка є нічим іншим, як режимом щоденної роботи системи.

Щоб підтримувати систему в актуальному стані, а також забезпечити оперативне вирішення питань і проблем, що виникають, рекомендуємо придбати один із пакетів послуг супроводу.